Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Кафедра міжнародних відносин, політичних наук і практичної філософії
Кафедра міжнародних економічних відносин
Кафедра педагогіки, іноземної філології та перекладу
Кафедра управління соціальними комунікаціями
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 12.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесів
Птащенко О. В.
;
Родіонов С. О.
;
Кущ Я. М.
2018
Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією
Птащенко О. В.
2018
Інформаційні технології в умовах розвитку міжнародного маркетингу та прискорення глобалізації
Птащенко О. В.
;
Брусніцина Д. Е.
2018
Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізації
Птащенко О. В.
2018
Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку
Птащенко О. В.
;
Кошарна В. В.
;
Станкова А. О.
2018
Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингу
Птащенко О. В.
2018
Міжнародний маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” першого (бакалаврського) рівня
Пархоменко Н. О.
2021
Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня
Птащенко О. В.
2016
Концептуальні засади міжнародного маркетингу
Мішин О. Ю.
;
Мішина С. В.
2021
Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
Просмотр
Автор
7
Птащенко О. В.
2
Гронь О. В.
1
Брусніцина Д. Е.
1
Калінкін А. В.
1
Кошарна В. В.
1
Кущ Я. М.
1
Мішин О. Ю.
1
Мішина С. В.
1
Пархоменко Н. О.
1
Родіонов С. О.
.
дальше >
Тема
6
міжнародний ринок
4
глобалізація
3
hi-tech-маркетинг
3
високотехнологічні продукти
3
глобальний міжнародний простір
3
маркетинг
3
маркетингові інструменти
3
міжнародна інтеграція
3
міжнародний маркетинг високих тех...
3
ринок високих технологій
.
дальше >
по дате выпуска
7
2018
2
2021
1
2016
1
2022
1
2024
Has File(s)
12
true