Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7272
Title: ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ
Authors: Монаршенко І. М.
Keywords: реклама
Інтернет-реклама
ринок
Інтернет-користувачі
бренд
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Монаршенко І.М. Етапи розвитку української реклами / І.М. Монаршенко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 40 - 42
Abstract: Досліджено основні тенденції та особливості розвитку сучасної рекламної діяльності в Україні, проаналізовано етапи розвитку реклами, а також висвітлено основні поняття рекламної діяльності як форми комунікації в Україні.
Исследованы основные тенденции и особенности развития современной рекламной деятельности в Украине, проанализированы этапы развития рекламы, а также освещены основные понятия рекламной деятельности как формы коммуникации в Украине
The main trends and characteristics of modern advertising in Ukraine were investigated. The stages of development of advertising were analysed and the basic concepts of promotional activities as a form of communication in Ukraine were highlighted.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7272
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монаршенко.pdf239,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.