Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7272| Title: | ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ |
| Authors: | Монаршенко І. М. |
| Keywords: | реклама Інтернет-реклама ринок Інтернет-користувачі бренд |
| Issue Date: | 2014 |
| Publisher: | ХНЕУ ім. С. Кузнеця |
| Citation: | Монаршенко І.М. Етапи розвитку української реклами / І.М. Монаршенко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 40 - 42 |
| Abstract: | Досліджено основні тенденції та особливості розвитку сучасної рекламної
діяльності в Україні, проаналізовано етапи розвитку реклами, а також висвітлено основні поняття рекламної діяльності як форми комунікації в Україні. Исследованы основные тенденции и особенности развития современной рекламной деятельности в Украине, проанализированы этапы развития рекламы, а также освещены основные понятия рекламной деятельности как формы коммуникации в Украине The main trends and characteristics of modern advertising in Ukraine were investigated. The stages of development of advertising were analysed and the basic concepts of promotional activities as a form of communication in Ukraine were highlighted. |
| URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7272 |
| Appears in Collections: | № 5-2014 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Монаршенко.pdf | 239,44 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
