Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7272
Назва: | ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ |
Автори: | Монаршенко І. М. |
Теми: | реклама Інтернет-реклама ринок Інтернет-користувачі бренд |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ХНЕУ ім. С. Кузнеця |
Бібліографічний опис: | Монаршенко І.М. Етапи розвитку української реклами / І.М. Монаршенко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 40 - 42 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено основні тенденції та особливості розвитку сучасної рекламної
діяльності в Україні, проаналізовано етапи розвитку реклами, а також висвітлено основні поняття рекламної діяльності як форми комунікації в Україні. Исследованы основные тенденции и особенности развития современной рекламной деятельности в Украине, проанализированы этапы развития рекламы, а также освещены основные понятия рекламной деятельности как формы коммуникации в Украине The main trends and characteristics of modern advertising in Ukraine were investigated. The stages of development of advertising were analysed and the basic concepts of promotional activities as a form of communication in Ukraine were highlighted. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7272 |
Розташовується у зібраннях: | № 5-2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Монаршенко.pdf | 239,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.