Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7751
Title: ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Шевчук А. Ю.
Keywords: маркетинг
інновації
концепція інноваційного маркетингу
маркетинг інновацій
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Шевчук А. Ю. ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА / А. Ю. Шевчук // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 102-104
Abstract: . Розглянуто підходи до визначення суті поняття концепції інноваційного маркетингу, а також схему впровадження концепції інноваційного маркетингу на підприємстві
Рассмотрены подходы к определению сущности понятия концепции инновационного маркетинга, а також схема внедрения концепции инновационного маркетинга на пред¬приятии
Approaches to determining essence of innovative marketing and concept. Scheme of innovative marketing implementation in the enterprise are considered
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7751
Appears in Collections:№ 7



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.