Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7751
Назва: ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Шевчук А. Ю.
Теми: маркетинг
інновації
концепція інноваційного маркетингу
маркетинг інновацій
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Шевчук А. Ю. ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА / А. Ю. Шевчук // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 102-104
Короткий огляд (реферат): . Розглянуто підходи до визначення суті поняття концепції інноваційного маркетингу, а також схему впровадження концепції інноваційного маркетингу на підприємстві
Рассмотрены подходы к определению сущности понятия концепции инновационного маркетинга, а також схема внедрения концепции инновационного маркетинга на пред¬приятии
Approaches to determining essence of innovative marketing and concept. Scheme of innovative marketing implementation in the enterprise are considered
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7751
Розташовується у зібраннях:№ 7



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.