Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8329
Title: СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Клименко О. В.
Keywords: стратегія
інноваційна діяльність
розробка
продукція
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Клименко О. В. СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ // О. В. Клименко // Управління розвитком. - 2014. - №8. - С. 90-92
Abstract: Розглянуто доцільність упровадження стратегії оновлення продукції на підпри¬ємст¬ві, етапи, які необхідно пройти в процесі вибору стратегії оновлення продукції на підпри¬ємстві, а також основні фактори, що впливають на цей вибір
Рассмотрена целесообразность внедрения стратегии обновления продукции на предприятии, этапы, которые необходимо пройти при выборе стратегии обновления про¬дукции на предприятии, а также основные факторы, влияющие на этот выбор
The feasibility of the updating products strategy at an enterprise, the stages obligatory for choosing a strategy of updating products at an enterprise, as well as the main factors influencing this choice are considered
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8329
Appears in Collections:№ 8



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.