Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8329
Назва: СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Клименко О. В.
Теми: стратегія
інноваційна діяльність
розробка
продукція
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Клименко О. В. СТРАТЕГІЇ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ // О. В. Клименко // Управління розвитком. - 2014. - №8. - С. 90-92
Короткий огляд (реферат): Розглянуто доцільність упровадження стратегії оновлення продукції на підпри¬ємст¬ві, етапи, які необхідно пройти в процесі вибору стратегії оновлення продукції на підпри¬ємстві, а також основні фактори, що впливають на цей вибір
Рассмотрена целесообразность внедрения стратегии обновления продукции на предприятии, этапы, которые необходимо пройти при выборе стратегии обновления про¬дукции на предприятии, а также основные факторы, влияющие на этот выбор
The feasibility of the updating products strategy at an enterprise, the stages obligatory for choosing a strategy of updating products at an enterprise, as well as the main factors influencing this choice are considered
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8329
Розташовується у зібраннях:№ 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко О. В. Стратегії оновлення продукції підприємств.pdf208,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.