Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8410
Title: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОБІЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Authors: Кравченко А. С.
Keywords: мобільний маркетинг
інструменти мобільного маркетингу
спам
SMS-розсилання
мобільний Інтернет
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Кравченко А. С. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОБІЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ / А. С. Кравченко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 34-36
Abstract: Досліджено особливості розвитку мобільного маркетингу та формування законодавчої бази щодо контролю за використанням його інструментів. Розкрито сутнісні характеристики означеного поняття. Виокремлено інструменти мобільного маркетингу.
Исследованы особенности развития мобильного маркетинга и формирование законодательной базы для контроля за использованием его инструментов. Раскрыты сущностные характеристики данного понятия. Выделены инструменты мобильного маркетинга.
The features of mobile marketing and a legislative framework for control over the use of its instruments have been researched. The essential characteristics of the given concept have been described. The mobile marketing tools have been identified.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8410
Appears in Collections:№ 15-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.