Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8410
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОБІЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Автори: Кравченко А. С.
Теми: мобільний маркетинг
інструменти мобільного маркетингу
спам
SMS-розсилання
мобільний Інтернет
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Кравченко А. С. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОБІЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ / А. С. Кравченко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 34-36
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості розвитку мобільного маркетингу та формування законодавчої бази щодо контролю за використанням його інструментів. Розкрито сутнісні характеристики означеного поняття. Виокремлено інструменти мобільного маркетингу.
Исследованы особенности развития мобильного маркетинга и формирование законодательной базы для контроля за использованием его инструментов. Раскрыты сущностные характеристики данного понятия. Выделены инструменты мобильного маркетинга.
The features of mobile marketing and a legislative framework for control over the use of its instruments have been researched. The essential characteristics of the given concept have been described. The mobile marketing tools have been identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8410
Розташовується у зібраннях:№ 15-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.