Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8773
Title: ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"
Authors: Олійник А. А.
Keywords: маркетингова стратегія підприємства
вибір цільового ринку
маркетингові заходи
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Олійник А. А. ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА" / А. А. Олійник // Управління розвитку. - 2014. - №13. - С. 68-70
Abstract: Обґрунтовано зростання ролі маркетингу в сучасних умовах. Розглянуто сутність поняття "маркетингова стратегія". Виділено ряд смислових елементів, властивих даному поняттю. Проаналізовано особливості стратегії маркетингу на підприємствах
Обосновано возрастание роли маркетинга в современных условиях. Рассмотрена сущность понятия "маркетинговая стратегия". Выделен ряд смысловых элементов, присущих данному понятию. Проанализированы особенности стратегии маркетинга на предприятиях.
The increasing role of marketing under modern conditions has been justified. The essen¬ce of the concept "marketing strategy" has been studied. A number of semantic elements specific to the concept have been highlighted. The features of a marketing strategy for companies have been analyzed
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8773
Appears in Collections:№ 13-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.