Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8773
Назва: ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"
Автори: Олійник А. А.
Теми: маркетингова стратегія підприємства
вибір цільового ринку
маркетингові заходи
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Олійник А. А. ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА" / А. А. Олійник // Управління розвитку. - 2014. - №13. - С. 68-70
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано зростання ролі маркетингу в сучасних умовах. Розглянуто сутність поняття "маркетингова стратегія". Виділено ряд смислових елементів, властивих даному поняттю. Проаналізовано особливості стратегії маркетингу на підприємствах
Обосновано возрастание роли маркетинга в современных условиях. Рассмотрена сущность понятия "маркетинговая стратегия". Выделен ряд смысловых элементов, присущих данному понятию. Проанализированы особенности стратегии маркетинга на предприятиях.
The increasing role of marketing under modern conditions has been justified. The essen¬ce of the concept "marketing strategy" has been studied. A number of semantic elements specific to the concept have been highlighted. The features of a marketing strategy for companies have been analyzed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8773
Розташовується у зібраннях:№ 13-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.