Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 2431-2440 из 2949.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
2018Застосування інтернет-технологій у міжнародному високотехнологічному маркетингуПтащенко О. В.
2018Сучасний фольклор і медіаграмотність: точки дотикуСтаркова Г. В.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.
2023Івент-стартапи та технології фандрайзингу: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівняНемашкало К.
2024Бізнес-етика та ділові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівняНемашкало К.; Майстренко О.
2014METHODOLOGICAL APPROACHES TO THE EVALUATION AND ANALYSIS OF THE IMPACT OF INTERRELATED FACTORS ON THE BUSINESS INNOVATION CAPACITYLabunska S. V.; Лабунська С. В.; Лабунская С. В.
2017Інноваційні здібності: профілі інноваційної особистостіЛепейко Т. І.; Маціканич І. М.; Лепейко Т. И.; Мациканыч И. Н.; Lepeyko T. I.; Matsikanych I. M.
2016Планы семинарских занятий, практические задания и методические указания к их выполнению по учебной дисциплине "Управление затратами и прибылью" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПритыченко Т. И.; Лях И. С.; Притиченко Т. І.; Лях І. С.; Prytychenko T. I.; Liakh I. S.
2018Розвиток лідерських якостей студентів через тренінгові форми навчанняКовальова В. І.; Бутенко Д. С.; Ковалева В. И.; Kovalova V. I.; Butenko D. S.