Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандеміїНебилиця О. А.
2020Цифрова корпоративна культура як стратегічний напрям управління персоналом сучасного підприємстваНебилиця О. А.
2021Чат-боти як ефективний стратегічний та інноваційний напрям розвитку бізнесуНебилиця О. А.
2013Управління кар’єрним зростанням персоналу підприємства : монографіяГриньова В. М.; Новікова М. М.; Небилиця О. А.; Гринева В. Н.; Новикова М. М.; Небылица Е. А.; Grinyova V. M.; Novikova M. M.; Nebylitsia О. А.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2018АВС-XYZ аналіз як засіб управління асортиментною політикою підприємстваНебилиця О. А.; Різанов В. В.; Небылица Е. А.; Ризанов В. В.; Nebylitsia О. А.; Rizanov V. V.
2021Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовахНебилиця О. А.; Шумакова Я. О.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2021Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесуНовікова М. М.; Небилиця О. А.