Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2021Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринкуУс М. І.
2021Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємстваГеращенко І. М.; Якименко А. П.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.
2021Управління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівняКінас І. О.
2022Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»Веретенникова А. Б.; Каф’ян В. А.
2022Етапи формування маркетингової діяльності на підприємствіКозлова І. М.; Харитоненко В. І.
2022Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризиЗолотухіна А. О.
2023Проблеми та перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області в умовах воєнного періодуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.