Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема advertising
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 42
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Advertising in restaurant business
Pugachova M. M.
;
Stryzhak O.
2013
BRAND TRACKING TECHNOLOGIES
Yukhymenko O.
2018
Civil-law protection of subjective rights in the information sphere
Guyvan O.
;
Sergienko V. V.
2023
Communication technologies of international business: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2021
Features of formation of advertising creativity
Lysytsia N.
;
Byelikova Y.
2013
IMPACT OF ADVERTISING ON A CONSUMER
Lushchik A.
2019
International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Lysytsia N. M.
;
Лисиця Н. М.
;
Лисица Н. М.
2012
POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMES
Stohniev H.
2012
THE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGY
Hojaberdiyeva L.
2018
Search engines advertising and marketing platforms in social communication
Kovalenko O. Y.
;
Cherkashina A. S .
2021
Tools for ensuring creativity of advertising content
Lysytsia N. M.
;
Byelikova Y. V.
2023
Tourism and Hospitality in Conditions of Digital Economy: Problems and Perspectives
Naumik-Gladka K.
;
Sushchenko O.
;
Stryzhak O.
2017
The use of search engines for advertising and marketing
Cherkashina A. V.
2017
The use of search engines for advertising and marketing
Cherkashina A. V.
2015
Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначення
Поклонська Л. С.
;
Поклонская Л. С.
;
Poklonska L. S.
2013
Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчання
Решетняк І. О.
;
Reshetniak I. O.
2015
Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Гриценко В. І.
;
Гриценко В. И.
;
Gritsenko V. I.
2017
Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівня
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Aldoshyna M. V.
;
Kravtsova A. V.
2019
Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M. I.
2014
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обучения
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.