DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет економіки і права >
КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ >
Статті (П) >
Статті (П) 2017 рік >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17577

Title: The use of search engines for advertising and marketing
Other Titles: Использование поисковых систем с целью рекламы и маркетинга
Використання пошукових систем з метою реклами та маркетингу
Authors: Cherkashina A. V.
Черкашина А. В.
Keywords: advertising
marketing
search engines
search engine marketing
search traffic
реклама
маркетинг
поисковые системы
поисковый маркетинг
поисковый трафик
пошукові системи
пошуковий маркетинг
пошуковий трафік
Issue Date: 2017
Citation: Cherkashina A. The use of search engines for advertising and marketing. // Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Наукові розробки: перспективи 21 сторіччя». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – с. 67 – 70.
Abstract: The article is devoted to the analysis of the use of search engines for advertising and marketing. It is considered the definition of the term “search engine marketing” as well as its peculiarities. The article describes some differences of Google, Bing and Yahoo used for advertising and marketing.
Статья посвящена анализу использования поисковых систем с целью рекламы и маркетинга. Приведено определение термина “поисковый маркетинг” и проанализированы его особенности. В статье рассмотрены различия между Google, Bing и Yahoo, которые исользуются с целью рекламы и маркетинга.
Стаття присвячена аналізу використання пошукових систем з метою реклами та маркетингу. Наведено визначення терміну “пошуковий маркетинг” та проаналізовано його особливості. У статті розглянуто відмінності між Google, Bing та Yahoo, які використовуються з метою реклами та маркетингу.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17577
Appears in Collections:Статті (П) 2017 рік

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Стаття_Черкашина А..pdf158.79 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback