Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17577
Назва: The use of search engines for advertising and marketing
Автори: Cherkashina A. V.
Теми: advertising
marketing
search engines
search engine marketing
search traffic
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Cherkashina A. The use of search engines for advertising and marketing. // Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Наукові розробки: перспективи 21 сторіччя». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – с. 67 – 70.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the analysis of the use of search engines for advertising and marketing. It is considered the definition of the term “search engine marketing” as well as its peculiarities. The article describes some differences of Google, Bing and Yahoo used for advertising and marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17577
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Черкашина А..pdf158,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.