Просмотр собрания по группе - Тема marketing strategy

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 38  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Creativity and Entrepreneurship: Trainers' ManualIarmosh О.; Duan Y.; Bentley Y.; Wilson P.; Dudnieva I.; Nesterenko R.
2019Features of company management by the example of Apple IncMalynovska A. Y.
2013FORMATION OF A TRADE ENTERPRISE EFFECTIVE MARKETING PLANTagai V.
2013THE FORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF DOMESTIC ENTERPRISESNikitenko G.
2022Marketing as a key method of increasing international competitvenessDybach I.; Pankova K.
2013PRICING STRATEGY AS ONE OF THE KEY ELEMENTS OF MARKETING STRATEGYVoloshko S.
2015Product differentiation as a basic competitive marketing strategy in crisisStepanenko V. O.; Степаненко В. О.
2014Syllabus of the academic discipline "MARKETING MANAGEMENT" for students of of speciality "Business Administration" of all forms of studyЛепейко Т. І.; Котлик А. В.; Lepeyko T. I.; Kotlyk A. V.; Лепейко Т. И.
2013Вrendinq in the companyShevyakova N.
2016Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчанняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпеченняПилипенко А. А.; Фартушняк О. В.; Пасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pylypenko A. A.; Fartushnyak O. V.; Pasichnyk I. Y.
2015Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваГриценко В. І.; Гриценко В. И.; Gritsenko V. I.
2017Маркетинговое обеспечение внешнеэкономической деятельности предприятияРузметова М. З.; Ruzmetova M. Z.
2017Маркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризиКостіна О. М.; Костина О. Н.; Kostina O. M.
2015Маркетингові технології розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваГордієнко К. В.; Гордиенко Е. В.; Gordiienko K. V.
2015Методичний підхід до оцінки маркетингової стратегії в процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2013Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваКулєшова Н. В.; Кулешова Н. В.; Kuleshova N. V.
2017Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.
2015Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2015Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.