Просмотр собрания по группе - Авторы Просяник О. П.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 34 по 53 из 61 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Наукова концепція Ф. де Соссюра у світлі нових автографічних матеріалівПросяник О. П.
2020Наукова концепція Ф. де Соссюра у світлі нових автографічних матеріалівПросяник О. П.
2021Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»Просяник О. П.; Яресько К. В.
2017Проблема концептуалізації потенціального лінгвального буття і термін langue у рукописній спадщині Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2016Проблемність поняття і терміну langageПросяник О. П.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016С. Есенин и Н. КлюевПросяник О. П.
2017Семіологічний інструменталізм і функціоналізм мови в концепції Фердинанда де СоссюраПросяник О. П.
2019Семіотика медіатексту в контексті семантики культури : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2018Семіотика медіатексту в контексті семантики культури. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Семіотика медіатексту в контексті семантики культури: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Семіотика медіатексту в контексті семантики культури: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2020Семіотика соціально-етичної комунікаціїПросяник О. П.
2021Системна типологізація концепції соціального конфліктуПросяник О. П.; Зима О. Г.
2016Співвідношення мови й мовлення (концептуальні дискусії)Просяник О. П.
2021Сутність і явище в концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2021Сутність і явище в концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2021Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів діджиталізаціїПросяник О. П.; Яресько К. В.
2014Тексти та практичні завдання до самостійної роботи з французької мови для студентів 1 курсу всіх напрямів підготовки денної форми навчанняПросяник О. П.; Prosianyk O. P.