Просмотр собрания по группе - Авторы Сорокіна Г. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 25  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Вторинний аналіз даних: огляд ресурсівБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2020Елементи картини світу студентської молоді крізь призму мемівСтаркова Г. В.; Сорокіна Г. В.
2022Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапросторуСорокіна Г. В.
2018Комунікативне повідомлення в контексті конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2020Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2018Масова комунікація та інформація: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2022Масова комунікація та інформація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2022Масова комунікація та інформація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.
2022Музика як вид соціальної комунікаціїСорокіна Г. В.; Сахань Д. М.
2021Основи інфотейнменту : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2023Особливості використання фірмового стилю для закладів освітиСорокіна Г. В.; Мальцева М. А.
2023Особливості побудови внутрішньої комунікації у роздрібній торгівліПластовець А. О.; Сорокіна Г. В.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2015Практикум з навчальної дисципліни "Філософія" для студентів усіх галузей знань усіх форм навчанняКузь О. М.; Потоцька Ю. І.; Жеребятнікова І. В.; Коннова Н. О.; Коротков Д. С.; Косова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2022Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликахБейгель М. Б.; Сорокіна Г. В.
2020Реклама та суспільство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2021Роль інфлюенсерів в управлінні комунікаційним процесомСорокіна Г. В.; Зінкевич А. І.