Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1173
Title: ПОЗИЦИОННОЕ ПРЕДСТАВЛЕНИЕ ИМИДЖА ПРИ РАЗРАБОТКЕ МАСТЕР-ПЛАНА
Authors: Попова А. А.
Keywords: Мастер-план
имидж организации
принципы
стандарты
корпоративная философия организации
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Попова А. А. Позиционное представление имиджа при разработке мастер-плана / А. А. Попова // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 159-162
Abstract: Рассмотрены все составляющие формирования успешного имиджа на примере буддийского ресторана "Амрита". Разработаны принципы, стандарты и корпоративная философия, которые являются фундаментом успеха.
The work considered all the components forming the image on the successful example of a Buddhist restaurant "Amrita". The principles, standards, and corporate philosophy, which are the foundation of success have been worked out.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1173
Appears in Collections:№9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.