Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1173
Назва: ПОЗИЦИОННОЕ ПРЕДСТАВЛЕНИЕ ИМИДЖА ПРИ РАЗРАБОТКЕ МАСТЕР-ПЛАНА
Автори: Попова А. А.
Теми: Мастер-план
имидж организации
принципы
стандарты
корпоративная философия организации
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Попова А. А. Позиционное представление имиджа при разработке мастер-плана / А. А. Попова // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 159-162
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены все составляющие формирования успешного имиджа на примере буддийского ресторана "Амрита". Разработаны принципы, стандарты и корпоративная философия, которые являются фундаментом успеха.
The work considered all the components forming the image on the successful example of a Buddhist restaurant "Amrita". The principles, standards, and corporate philosophy, which are the foundation of success have been worked out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1173
Розташовується у зібраннях:№9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.