Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14883
Title: | Формалізація процесу розробки педагогічного сценарію електронного навчання |
Other Titles: | Формализация процесса разработки педагогического сценария электронного обучения Formalizing the development of education scenario e-learning |
Authors: | Пушкар О. І. Браткевич В. В. Литовченко І. В. Пушкарь А. И. Браткевич В. В. Литовченко И. В. Pushkar O. I. Bratkevich V. V. Litovchenko I. V. |
Keywords: | система електронного навчання педагогічний сценарій модель індивідуальна траєкторія формалізація пошуку критерії оцінювання об’єкт вивчення система электронного обучения педагогический сценарий модель объект изучения индивидуальная траектория формализация поиска критерии оценки e-learning system teaching scenario model object of study an individual trajectory formalization search criteria evaluation |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Пушкар О. І., Браткевич В. В., Литовченко І. В. Формалізація процесу розробки педагогічного сценарію електронного навчання / О. І. Пушкар, В. В. Браткевич, І. В. Литовченко // Scientific Journal «ScienceRise». – 2016. – №10/2(27). – С. 34–41. |
Abstract: | Визначено місце педагогічного сценарію в процесі проектування системи підтримки електронного навчання. Розглянуто процес взаємодії студента з системою електронного навчання і запропоновано модель сценарію роботи студента з системою у вигляді відповідного діалогу. Виконано аналіз особливостей побудови типових моделей сценаріїв навчальних дисциплін. Запропоновано методику кількісної оцінки взаємозв'язків між об'єктами вивчення в моделі педагогічного сценарію, яка дозволяє перейти від якісного опису моделі навчальної дисципліни до кількісного при суттєвому зниженні вимог до досвіду і інтуїції викладачів - розробників відповідних курсів Определено место педагогического сценария в процессе проектирования системы поддержки электронного обучения. Рассмотрен процесс взаимодействия студента с системой электронного обучения и предложена модель сценария работы студента с системой в виде соответствующего диалога. Выполнен анализ особенностей построения типовых моделей сценариев учебных дисциплин. Предложена методика количественной оценки взаимосвязей между объектами изучения в модели педагогического сценария, которая позволяет перейти от качественного описания модели учебной дисциплины к количественному при существенном снижении требований к опыту и интуиции преподавателей - разработчиков соответствующих курсов The place in the pedagogical scenario design systems, we support e-learning. The process of student interaction with the system of e-learning scenario and the model student work with the system in a proper dialogue. Analysis of especially big-board for all types of construction typical models scenarios discipline. The technique quantify the relationships between the objects you-teaching model teaching scenario, which allows you to move from qualitative description of the model to quantitative discipline while significantly reducing the requirements for experience and intuition of teachers - design of appropriate courses. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14883 |
Appears in Collections: | Статті (КСіТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Браткевич_Итоговая статья_80472-171822-1-PB.pdf | 674,73 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.