Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14883
Назва: Формалізація процесу розробки педагогічного сценарію електронного навчання
Інші назви: Формализация процесса разработки педагогического сценария электронного обучения
Formalizing the development of education scenario e-learning
Автори: Пушкар О. І.
Браткевич В. В.
Литовченко І. В.
Пушкарь А. И.
Браткевич В. В.
Литовченко И. В.
Pushkar O. I.
Bratkevich V. V.
Litovchenko I. V.
Теми: система електронного навчання
педагогічний сценарій
модель
індивідуальна траєкторія
формалізація пошуку
критерії оцінювання
об’єкт вивчення
система электронного обучения
педагогический сценарий
модель
объект изучения
индивидуальная траектория
формализация поиска
критерии оценки
e-learning system
teaching scenario
model
object of study
an individual trajectory
formalization search criteria evaluation
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Пушкар О. І., Браткевич В. В., Литовченко І. В. Формалізація процесу розробки педагогічного сценарію електронного навчання / О. І. Пушкар, В. В. Браткевич, І. В. Литовченко // Scientific Journal «ScienceRise». – 2016. – №10/2(27). – С. 34–41.
Короткий огляд (реферат): Визначено місце педагогічного сценарію в процесі проектування системи підтримки електронного навчання. Розглянуто процес взаємодії студента з системою електронного навчання і запропоновано модель сценарію роботи студента з системою у вигляді відповідного діалогу. Виконано аналіз особливостей побудови типових моделей сценаріїв навчальних дисциплін. Запропоновано методику кількісної оцінки взаємозв'язків між об'єктами вивчення в моделі педагогічного сценарію, яка дозволяє перейти від якісного опису моделі навчальної дисципліни до кількісного при суттєвому зниженні вимог до досвіду і інтуїції викладачів - розробників відповідних курсів
Определено место педагогического сценария в процессе проектирования системы поддержки электронного обучения. Рассмотрен процесс взаимодействия студента с системой электронного обучения и предложена модель сценария работы студента с системой в виде соответствующего диалога. Выполнен анализ особенностей построения типовых моделей сценариев учебных дисциплин. Предложена методика количественной оценки взаимосвязей между объектами изучения в модели педагогического сценария, которая позволяет перейти от качественного описания модели учебной дисциплины к количественному при существенном снижении требований к опыту и интуиции преподавателей - разработчиков соответствующих курсов
The place in the pedagogical scenario design systems, we support e-learning. The process of student interaction with the system of e-learning scenario and the model student work with the system in a proper dialogue. Analysis of especially big-board for all types of construction typical models scenarios discipline. The technique quantify the relationships between the objects you-teaching model teaching scenario, which allows you to move from qualitative description of the model to quantitative discipline while significantly reducing the requirements for experience and intuition of teachers - design of appropriate courses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14883
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Браткевич_Итоговая статья_80472-171822-1-PB.pdf674,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.