Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18381
Название: Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобів
Авторы: Птащенко О. В.
Акулова К. І.
Гондаренко М. А.
Овсяніков Д. С.
Ключевые слова: імідж
репутація
фірмовий стиль
корпоративна культура
інтернет-маркетинг
контекстна реклама
банерна реклама
маркетинг у соціальних мережах
pop-up
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобів / О. В. Птащенко, К. І. Акулова, М. А. Гондаренко, Д. С. Овсяніков // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон, ХНТУ, 2017. - №25 (14) 2017. – С.74-79.
Краткий осмотр (реферат): В представленій роботі розглянуто основні складові, які формують імідж підприємства та роблять його унікальним в свідомості споживача. Також представлені основні комунікаційні інструменти, які мають особливий вплив для просування іміджу підприємства на ринку. Розглянуто основні комунікаційні аспекти впливу новітнього інформаційного інструментарію для підвищення конкурентоспроможності сучасного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18381
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко імідж.pdf457 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.