Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18397
Назва: Удосконалення процесу позиціонування як забезпечення конкурентоспроможності в сфері гостинності
Інші назви: Усовершенствование процесса позиционирования как обеспечение конкурентоспособности в сфере гостеприимства
Improvement of the positioning process as comprehensive in the sphere of hospitality
Автори: Наумік-Гладка К. Г.
Naumik-Gladka K. G.
Теми: позиціонування
туристичне підприємство
сфера гостинності
конкурентоспроможність
туристичний продукт
позиционирование
туристическое предприятие
сфера гостеприимства
конкурентоспособность
туристический продукт
positioning
tourism enterprises
hospitality industry
competitiveness
tourism product
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Наумік-Гладка К.Г. Удосконалення процесу позиціонування як забезпечення конкурентоспроможності в сфері гостинності / К.Г. Наумік-Гладка // Інфраструктура ринку: електронний науково-практичний журнал. Випуск 4. 2017. С. 83–88
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто підходи щодо позиціонування підприємств на ринку, досліджено діяльність ТА «Атлант Мастер»» та проаналізовано його конкурентні позиції. Зроблено висновок, що на ринку туристичних послуг конкуренція серед малих підприємств туристичної галузі є великою, та конкурентною перевагою в даному бізнес-сегменті володіють туристичні підприємства, які мають унікальні відмінні якості. Удосконалено порядок проведення позиціонування малово підприємства на ринку
В статье рассмотрены подходы относительно позиционирования предприятий на рынке, исследована деятельность ТА «Атлант Мастер» »и проанализированы его конкурентные позиции. Сделан вывод, что на рынке туристических услуг конкуренция среди малых предприятий туристической отрасли является большой, и конкурентным преимуществом в данном бизнес-сегменте обладают туристические предприятия, которые имеют уникальные отличительные качества. Усовершенствован порядок проведения позиционирования малых предприятий на рынке
The article describes the approaches to the positioning of companies on the market, the activities of TA "Atlant Master" was investigated and its competitive position was analyzed. It was concluded that the touristic market competition among small enterprises of the tourism industry is great, and tourism businesses that have unique distinctive qualities has competitive advantage in this business segment. Procedure for positioning of small enterprises on the market is improved
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18397
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf316,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.