Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21756
Title: Організація взаємодії малих та великих підприємств (із прикладами в туристичній галузі)
Other Titles: Организация взаимодействия малых и крупных предприятий (с примерами в туристической отрасли)
Organization of small and big businesses interaction (with examples in the tourism industry)
Authors: Сущенко О. А.
Сущенко С. С.
Сущенко Е. А.
Сущенко С. С.
Sushchenko O. A.
Sushchenko S. S.
Keywords: організація
взаємодія
малі та великі підприємства
туризм
франчайзинг
Issue Date: 2019
Citation: Сущенко О. А. Організація взаємодії малих та великих підприємств (із прикладами в туристичній галузі) / О. А. Сущенко, С. С. Сущенко // В кн. : "Бізнес-процеси в туризмі" : [монографія] / [за заг. ред. І. В. Черниш]. — Познань, 2019. — С. 33—44.
Abstract: Визначено теоретико-методологічні засади організації взаємодії малих та великих підприємств із прикладами в туристичній галузі. Проведено аналіз специфіки, переваг та недоліків малих та великих підприємств. Визначено найбільш загальні напрями їх сучасної взаємодії. Досліджено специфіку організації взаємодії малих та великих підприємств на основі франчайзингу із визначенням його основних видів та моделей. Определены теоретико-методологические основы организации взаимодействия малых и крупных предприятий с примерами в туристической отрасли. Проведен анализ специфики, преимуществ и недостатков малых и крупных предприятий. Определены наиболее общие направления их современного взаимодействия. Исследована специфика организации взаимодействия малых и крупных предприятий на основе франчайзинга, определены его основные виды и модели. The theoretical and methodological basis of the organization of small and big businesses interaction with examples in the tourism industry were determined. The analysis of the small and big enterprises’ specifics, advantages and disadvantages was conducted. The general directions of their current interaction were determined. The specificity of organizing of the small and big enterprises interaction on the basis of franchising was researched, its main types and models were determined.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21756
Appears in Collections:Монографії (Т)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.