Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21756
Назва: Організація взаємодії малих та великих підприємств (із прикладами в туристичній галузі)
Інші назви: Организация взаимодействия малых и крупных предприятий (с примерами в туристической отрасли)
Organization of small and big businesses interaction (with examples in the tourism industry)
Автори: Сущенко О. А.
Сущенко С. С.
Сущенко Е. А.
Сущенко С. С.
Sushchenko O. A.
Sushchenko S. S.
Теми: організація
взаємодія
малі та великі підприємства
туризм
франчайзинг
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Сущенко О. А. Організація взаємодії малих та великих підприємств (із прикладами в туристичній галузі) / О. А. Сущенко, С. С. Сущенко // В кн. : "Бізнес-процеси в туризмі" : [монографія] / [за заг. ред. І. В. Черниш]. — Познань, 2019. — С. 33—44.
Короткий огляд (реферат): Визначено теоретико-методологічні засади організації взаємодії малих та великих підприємств із прикладами в туристичній галузі. Проведено аналіз специфіки, переваг та недоліків малих та великих підприємств. Визначено найбільш загальні напрями їх сучасної взаємодії. Досліджено специфіку організації взаємодії малих та великих підприємств на основі франчайзингу із визначенням його основних видів та моделей. Определены теоретико-методологические основы организации взаимодействия малых и крупных предприятий с примерами в туристической отрасли. Проведен анализ специфики, преимуществ и недостатков малых и крупных предприятий. Определены наиболее общие направления их современного взаимодействия. Исследована специфика организации взаимодействия малых и крупных предприятий на основе франчайзинга, определены его основные виды и модели. The theoretical and methodological basis of the organization of small and big businesses interaction with examples in the tourism industry were determined. The analysis of the small and big enterprises’ specifics, advantages and disadvantages was conducted. The general directions of their current interaction were determined. The specificity of organizing of the small and big enterprises interaction on the basis of franchising was researched, its main types and models were determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21756
Розташовується у зібраннях:Монографії (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сущенко Організація взаємодії малих та великих підприємст.pdf492,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.