Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035
Title: Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти»
Authors: Пилаєва Т. В.
Будянська В. А.
Keywords: гуманізація освіти
процес гуманізації освіти особистості
принципи та складові гуманізації
методичні аспекти
Issue Date: 2019
Citation: Пилаєва Т. В. Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти» / Т. В. Пилаєва, В. А. Будянська // Херсонський держ. ун-т: зб. наук. праць «Педагогічні науки». Вип. LXXXVІ, Херсон: 2019 - С. 60-64.
Abstract: У статті розглянуто питання гуманізації освіти як фактору розвитку людської особистості. Було використано логіко-системний і структурно-функціональний аналіз наукової літератури. Надано тлумачення поняття гуманізація освіти. Визначено основні принципи та складові процесу гуманізації. Схарактеризовано основні методичні аспекти та напрями процесу гуманізації в вищій школі. Подано педагогічні умови, що сприяють гуманізації процесу навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья Херсон.pdf195,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.