Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035
Назва: Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти»
Автори: Пилаєва Т. В.
Будянська В. А.
Теми: гуманізація освіти
процес гуманізації освіти особистості
принципи та складові гуманізації
методичні аспекти
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Пилаєва Т. В. Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти» / Т. В. Пилаєва, В. А. Будянська // Херсонський держ. ун-т: зб. наук. праць «Педагогічні науки». Вип. LXXXVІ, Херсон: 2019 - С. 60-64.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання гуманізації освіти як фактору розвитку людської особистості. Було використано логіко-системний і структурно-функціональний аналіз наукової літератури. Надано тлумачення поняття гуманізація освіти. Визначено основні принципи та складові процесу гуманізації. Схарактеризовано основні методичні аспекти та напрями процесу гуманізації в вищій школі. Подано педагогічні умови, що сприяють гуманізації процесу навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Херсон.pdf195,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.