Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилаєва Т. В.-
dc.contributor.authorБудянська В. А.-
dc.date.accessioned2019-11-28T09:31:30Z-
dc.date.available2019-11-28T09:31:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПилаєва Т. В. Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти» / Т. В. Пилаєва, В. А. Будянська // Херсонський держ. ун-т: зб. наук. праць «Педагогічні науки». Вип. LXXXVІ, Херсон: 2019 - С. 60-64.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання гуманізації освіти як фактору розвитку людської особистості. Було використано логіко-системний і структурно-функціональний аналіз наукової літератури. Надано тлумачення поняття гуманізація освіти. Визначено основні принципи та складові процесу гуманізації. Схарактеризовано основні методичні аспекти та напрями процесу гуманізації в вищій школі. Подано педагогічні умови, що сприяють гуманізації процесу навчання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectгуманізація освітиru_RU
dc.subjectпроцес гуманізації освіти особистостіru_RU
dc.subjectпринципи та складові гуманізаціїru_RU
dc.subjectметодичні аспектиru_RU
dc.titleТеоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти»ru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья Херсон.pdf195,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.