Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035
Название: Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти»
Авторы: Пилаєва Т. В.
Будянська В. А.
Ключевые слова: гуманізація освіти
процес гуманізації освіти особистості
принципи та складові гуманізації
методичні аспекти
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Пилаєва Т. В. Теоретичне обґрунтування поняття «гуманізація освіти» / Т. В. Пилаєва, В. А. Будянська // Херсонський держ. ун-т: зб. наук. праць «Педагогічні науки». Вип. LXXXVІ, Херсон: 2019 - С. 60-64.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто питання гуманізації освіти як фактору розвитку людської особистості. Було використано логіко-системний і структурно-функціональний аналіз наукової літератури. Надано тлумачення поняття гуманізація освіти. Визначено основні принципи та складові процесу гуманізації. Схарактеризовано основні методичні аспекти та напрями процесу гуманізації в вищій школі. Подано педагогічні умови, що сприяють гуманізації процесу навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22035
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья Херсон.pdf195,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.