Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 24 (час пошуку: 0.004 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2020Реклама та суспільство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2019Історія розвитку медіа та реклами і зв’язків з громадськістю: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2018Масова комунікація та інформація: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2020Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.
2017Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.