Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25866
Title: Формування м’яких навичок у майбутніх менеджерів на заняттях англійської мови в умовах дистанційного навчання
Authors: Діденко Ж. І.
Keywords: м’які навички
особистісні якості
формування навичок
комунікативні навички
професійні навички
Issue Date: 2021
Citation: Діденко Ж. І. Формування м’яких навичок у майбутніх менеджерів на заняттях англійської мови в умовах дистанційного навчання / Ж. І. Діденко // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2021. – Вип 35. – Т. 2. – С. 266-271.
Abstract: У статті були розглянуті різні підходи вітчизняних та іноземних вчених до поняття м’яки навички. Метою даного дослідження було розглянути поняття м’яки навички («soft skills») та скласти приклади вправ для формування м’яких навички («soft skills») у студентів з спеціальності менеджмент в умовах дистанційного навчання. Проаналізував теоретичні та статистичні данні як вчених, так і громадських організацій, було сформульоване поняття м’яких навичок. Отже, м’яки навички це - вміння людини, які сприяють міжособистісному спілкуванню, проявляти особистісні якості та об’єднують професійні навички, наприклад, працювати в команді, лідерство, успішна взаємодія з клієнтами та інш. Зроблена класифікація м’яких навичок на основі характеристик їх основних якостей необхідних для майбутніх фахівців в сфері менеджменту. Було виділено три групи навичок, які відповідають задачам, вирішуваних за допомогою навичок. Перша група - комунікативні навички, співвідноситься з виконання задач, спрямованих на взаємодію з іншими людьми. Друга група – особистісні навички, пов’язана з управлінням особистісних якостей. Третя група - професіональні навички, співвідноситься з виконання професіональних задач. Звернено увагу, що під час дістанційного навчання необхідно активізувати формування та розвиток м’яких навичок у студентів за допомогою різних форм і методів на заняттях англійської мови, тому що у молодих людей зменшується час реального спілкування та збільшується віртуальне. Було наведено приклади ефективних вправ для формування м’яких навичок у студентів в умовах дистанційного навчання. Вважається, що поданий у статті матеріал приверне увагу науковців, викладачів до розвитку понять м’яки навички, для створення більш обґрунтованої їх теоретичної класифікації та приведуть до масштабного впровадження в навчальні плани і навчальні програми дисциплін необхідних компонентів для розвитку у студентів навичок майбутніх успішних та конкурентноспроможніх фахівців.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25866
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Діденко, стаття.pdf436,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.