Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2914
Title: CUSTOMER SERVICE AS A FACTOR OF PROFIT MAXIMIZATION
Authors: Kostenko Iu.
Keywords: customer service
profit
satisfaction of a customer
profit maximization
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Kostenko Iu. Customer service as a factor of profit maximization / Iu. Kostenko // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 79-80.
Abstract: The problems of organising customer service are revealed. The term "customer service" is determined. The process and the ways increasing organizations' profits due to implementing good customer service for customers are considered.
Висвітлено проблеми організації сервісного обслуговування споживачів. Визначено поняття "обслуговування споживачів". Розглянуто процес і шляхи збільшення прибутку організацій за рахунок надання якісного сервісного обслуговування клієнтам.
Освещены проблемы организации сервисного обслуживания потребителей. Определено понятие "обслуживание потребителей". Рассмотрены процесс и пути увеличения прибыли организаций за счет предоставления качественного сервисного обслуживания клиентам.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2914
Appears in Collections:№1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostenko Iu. Customer service as afactor of profit maximization.pdf237,88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.