Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2914
Назва: CUSTOMER SERVICE AS A FACTOR OF PROFIT MAXIMIZATION
Автори: Kostenko Iu.
Теми: customer service
profit
satisfaction of a customer
profit maximization
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Kostenko Iu. Customer service as a factor of profit maximization / Iu. Kostenko // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 79-80.
Короткий огляд (реферат): The problems of organising customer service are revealed. The term "customer service" is determined. The process and the ways increasing organizations' profits due to implementing good customer service for customers are considered.
Висвітлено проблеми організації сервісного обслуговування споживачів. Визначено поняття "обслуговування споживачів". Розглянуто процес і шляхи збільшення прибутку організацій за рахунок надання якісного сервісного обслуговування клієнтам.
Освещены проблемы организации сервисного обслуживания потребителей. Определено понятие "обслуживание потребителей". Рассмотрены процесс и пути увеличения прибыли организаций за счет предоставления качественного сервисного обслуживания клиентам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2914
Розташовується у зібраннях:№1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostenko Iu. Customer service as afactor of profit maximization.pdf237,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.