Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3137
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Фідря Л. С.
Keywords: маркетингова організаційна структура
маркетинговий контроль
служба збуту
маркетинг-аудит
ревізія
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Фідря Л.С. Організація та контроль маркетингової діяльності підприємства / Л.С. Фідря // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 7 - 10
Abstract: Розглянуто проблему ефективної організації та контролю маркетингової діяльності як інструменту планування маркетингу в цілому на підприємстві. Доведено, що для конкурентоспроможного функціонування підприємства на вітчизняному або зарубіжному ринку компанії необхідно приділяти увагу організації планування власної маркетингової діяльності за¬для укріплення конкурентних позицій на ринку.
Рассмотрена проблема эффективной организации и контроля маркетинговой деятельности как инструмента планирования маркетинга в целом на предприятии. Доказано, что для конкурентоспособного функционирования предприятия на отечественном или зарубежном рынке компании необходимо акцентировать внимание на усовершенствовании процесса организации планирования собственной маркетинговой деятельности для того, чтобы укрепить конкурентные позиции на рынке.
Тhis paper considers the problem of effective organization and control of marketing activities as a tool for marketing planning at an enterprise in general. It is proved that for the competitive operation in a domestic or a foreign market, the company must focus on the organization of planning their own marketing activities to strengthen the competitive position in the market.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3137
Appears in Collections:№ 4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.