Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3137
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Фідря Л. С.
Теми: маркетингова організаційна структура
маркетинговий контроль
служба збуту
маркетинг-аудит
ревізія
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Фідря Л.С. Організація та контроль маркетингової діяльності підприємства / Л.С. Фідря // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 7 - 10
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему ефективної організації та контролю маркетингової діяльності як інструменту планування маркетингу в цілому на підприємстві. Доведено, що для конкурентоспроможного функціонування підприємства на вітчизняному або зарубіжному ринку компанії необхідно приділяти увагу організації планування власної маркетингової діяльності за¬для укріплення конкурентних позицій на ринку.
Рассмотрена проблема эффективной организации и контроля маркетинговой деятельности как инструмента планирования маркетинга в целом на предприятии. Доказано, что для конкурентоспособного функционирования предприятия на отечественном или зарубежном рынке компании необходимо акцентировать внимание на усовершенствовании процесса организации планирования собственной маркетинговой деятельности для того, чтобы укрепить конкурентные позиции на рынке.
Тhis paper considers the problem of effective organization and control of marketing activities as a tool for marketing planning at an enterprise in general. It is proved that for the competitive operation in a domestic or a foreign market, the company must focus on the organization of planning their own marketing activities to strengthen the competitive position in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3137
Розташовується у зібраннях:№ 4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.