Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3156
Title: ОСОБЛИВОСТІ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Authors: Сазонова М. М.
Keywords: комерційний банк
банківський маркетинг
SWOT-аналіз
маркетингова
маркетингова стратегія
маркетингова політика
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Сазонова М.М. Особливості банківського маркетингу / М.М. Сазонова // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 22 -24
Abstract: Досліджено сутність банківського маркетингу, його основні стратегічні цілі та завдання, принципи і напрями реалізації маркетингу в банківській сфері. Проаналізовано стратегічні аспекти банківського маркетингу, визначено маркетингову політику та інструменти реалізації маркетингової стратегії банку.
Исследованы сущность банковского маркетинга, его основные стратегические цели и задачи, принципы и направления реализации маркетинга в банковской сфере. Проанализирован стратегический аспект банковского маркетинга, определены маркетинговая политика и инструменты реализации маркетинговой стратегии банка.
The article is devoted to the research of the essence of bank marketing, its major strategic goals and tasks, principles and directions of marketing in the banking sector, the analysis of strategic aspects of bank marketing, the definition of the marketing policy of а bank and instruments of the realization of marketing strategy of а bank.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Appears in Collections:№ 4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.