Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3156
Назва: ОСОБЛИВОСТІ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Автори: Сазонова М. М.
Теми: комерційний банк
банківський маркетинг
SWOT-аналіз
маркетингова
маркетингова стратегія
маркетингова політика
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Сазонова М.М. Особливості банківського маркетингу / М.М. Сазонова // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 22 -24
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність банківського маркетингу, його основні стратегічні цілі та завдання, принципи і напрями реалізації маркетингу в банківській сфері. Проаналізовано стратегічні аспекти банківського маркетингу, визначено маркетингову політику та інструменти реалізації маркетингової стратегії банку.
Исследованы сущность банковского маркетинга, его основные стратегические цели и задачи, принципы и направления реализации маркетинга в банковской сфере. Проанализирован стратегический аспект банковского маркетинга, определены маркетинговая политика и инструменты реализации маркетинговой стратегии банка.
The article is devoted to the research of the essence of bank marketing, its major strategic goals and tasks, principles and directions of marketing in the banking sector, the analysis of strategic aspects of bank marketing, the definition of the marketing policy of а bank and instruments of the realization of marketing strategy of а bank.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сазонова М.М. ОСОБЛИВОСТІ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ.pdf355,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.