Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32675
Название: Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві
Авторы: Давидова О. Ю.
Ключевые слова: управління якістю продукції
послуги у готельно-ресторанному господарстві
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві : підручник / О. Ю. Давидова.- 2-ге вид. перероблене і доповнене. – Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2024. – 494 с.
Краткий осмотр (реферат): У підручнику розглянуто проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, що надають підприємства готельно-ресторанного господарства. Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджено економічні поняття якості, принципи та методи її оцінювання, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства; організаційно-економічний механізм управління якістю та умови його реалізації на українських підприємствах готельно-ресторанного господарства в сучасних економічних умовах. Особливу увагу приділено системам управління якістю на базі стандартів ISO серії 9000, концепції TQM, системі управління безпекою харчових продуктів HACCP. Підручник призначається для студентів та викладачів закладів вищої освіти і працівників сфери індустрії гостинності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32675
Располагается в коллекциях:Навчальні видання (ГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Давыдова_УПРАВЛ〓ННЯ_ЯК〓СТЮ_репозитарии〓.pdf7,06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.