Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4258
Title: Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
Other Titles: Методический подход к оценке эффективности маркетинговой деятельности промышленного предприятия
Methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises
Authors: Струпинська Н. В.
Струпинская Н. В.
Strupynska N. V.
Keywords: ефективність
маркетингова діяльність
напрями та складові маркетингової діяльності
часткові показники ефективності
промислове підприємство
эффективность
маркетинговая деятельность
направления и составляющие маркетинговой деятельности
частные показатели эффективности
промышленное предприятие
effectiveness
marketing activities
directions and elements of marketing activities
effectiveness’ concrete indicators
industrial enterprise
Issue Date: 2013
Citation: Струпинська Н. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / Н. В. Струпинська // Інвестиції: практика та досвід. – 2013. – Вип.17. – С. 93–97.
Abstract: У статті обґрунтовано основні етапи методичного підходу до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства, новизна якого полягає у формуванні системи часткових показників за напрямами, які комплексно характеризують складові маркетингової діяльності, що забезпечує комплексне та системне оцінювання ефективності маркетингової діяльності.
В статье обоснованы основные этапы методического подхода к оценке эффективности маркетинговой деятельности промышленного предприятия, новизна которого заключается в формировании системы частных показателей по направлениям, комплексно характеризующих составляющие маркетинговой деятельности, обеспечивающей комплексное и системное оценки эффективности маркетинговой деятельности.
The main stages of methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises have been justified in the article; the novelty is the formation of concrete indicators for directions that comprehensively characterize the elements of marketing activities that provides integrated and systematic evaluation of the marketing activities’ effectiveness.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.