Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4258
Назва: Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
Інші назви: Методический подход к оценке эффективности маркетинговой деятельности промышленного предприятия
Methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises
Автори: Струпинська Н. В.
Струпинская Н. В.
Strupynska N. V.
Теми: ефективність
маркетингова діяльність
напрями та складові маркетингової діяльності
часткові показники ефективності
промислове підприємство
эффективность
маркетинговая деятельность
направления и составляющие маркетинговой деятельности
частные показатели эффективности
промышленное предприятие
effectiveness
marketing activities
directions and elements of marketing activities
effectiveness’ concrete indicators
industrial enterprise
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Струпинська Н. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / Н. В. Струпинська // Інвестиції: практика та досвід. – 2013. – Вип.17. – С. 93–97.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано основні етапи методичного підходу до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства, новизна якого полягає у формуванні системи часткових показників за напрямами, які комплексно характеризують складові маркетингової діяльності, що забезпечує комплексне та системне оцінювання ефективності маркетингової діяльності.
В статье обоснованы основные этапы методического подхода к оценке эффективности маркетинговой деятельности промышленного предприятия, новизна которого заключается в формировании системы частных показателей по направлениям, комплексно характеризующих составляющие маркетинговой деятельности, обеспечивающей комплексное и системное оценки эффективности маркетинговой деятельности.
The main stages of methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises have been justified in the article; the novelty is the formation of concrete indicators for directions that comprehensively characterize the elements of marketing activities that provides integrated and systematic evaluation of the marketing activities’ effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.