Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4319
Title: ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ РЕКЛАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРЕПАРАТІВ В УКРАЇНІ
Authors: Носова І. В.
Keywords: реклама
законодавче забезпечення
лікарський засіб
самолікування
інформація про лікарські засоби
недобросовісна реклама
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Носова І. В. Особливості здійснення реклами фармацевтичних препаратів в Україні / І. В. Носова // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 107-110.
Abstract: Розглянуто специфіку здійснення рекламної діяльності на фармацевтичному ринку України, проаналізовано зміни в її законодавчому забезпеченні, визначено позитивні та негативні наслідки таких змін законодавства, окреслено напрями його подальшого вдосконалення.
Рассмотрена специфика осуществления рекламной деятельности на фармацевтическом рынке Украины, проанализированы изменения в ее законодательном обеспечении, определены позитивные и негативные последствия таких изменений законодательства, очерчены направления его дальнейшего усовершенствования.
The specifics of the promotional activities on the pharmaceutical market of Ukraine as well as the changes in its legislative support and positive and negative aspects of such changes in legislative support are examined, the directions of its further development are defined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4319
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.