Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4319
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ РЕКЛАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРЕПАРАТІВ В УКРАЇНІ
Автори: Носова І. В.
Теми: реклама
законодавче забезпечення
лікарський засіб
самолікування
інформація про лікарські засоби
недобросовісна реклама
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Носова І. В. Особливості здійснення реклами фармацевтичних препаратів в Україні / І. В. Носова // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 107-110.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто специфіку здійснення рекламної діяльності на фармацевтичному ринку України, проаналізовано зміни в її законодавчому забезпеченні, визначено позитивні та негативні наслідки таких змін законодавства, окреслено напрями його подальшого вдосконалення.
Рассмотрена специфика осуществления рекламной деятельности на фармацевтическом рынке Украины, проанализированы изменения в ее законодательном обеспечении, определены позитивные и негативные последствия таких изменений законодательства, очерчены направления его дальнейшего усовершенствования.
The specifics of the promotional activities on the pharmaceutical market of Ukraine as well as the changes in its legislative support and positive and negative aspects of such changes in legislative support are examined, the directions of its further development are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4319
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.