Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4912
Title: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Неудакіна М. В.
Keywords: товар
товарна політика
товар
якість
сервіс
маркетингова діяльність
асортимент
номенклатура
конкурентоспроможність
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Неудакіна М.В. Особливості формування товарної політики торгових підприємств / М.В. Неудакіна // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 39 - 42
Abstract: Узагальнено підходи до визначення поняття товарної політики підприємства, розглянуто основні проблеми розробки товарної політики в сучасних умовах та визначено особливості формування товарної політики торгових підприємств.
Обобщены подходы к определению понятия товарной политики предприятия, рассмотрены основные проблемы разработки товарной политики в современных условиях и определены особенности формирования товарной политики торговых предприятий.
The approaches to the definition of product policy of a company are summarized, the main problems of developing the commercial policy in modern conditions are studied and the peculiarities of formulation of product policy of trade enterprises are defined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4912
Appears in Collections:№ 22



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.