Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4912
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Неудакіна М. В.
Теми: товар
товарна політика
товар
якість
сервіс
маркетингова діяльність
асортимент
номенклатура
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Неудакіна М.В. Особливості формування товарної політики торгових підприємств / М.В. Неудакіна // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 39 - 42
Короткий огляд (реферат): Узагальнено підходи до визначення поняття товарної політики підприємства, розглянуто основні проблеми розробки товарної політики в сучасних умовах та визначено особливості формування товарної політики торгових підприємств.
Обобщены подходы к определению понятия товарной политики предприятия, рассмотрены основные проблемы разработки товарной политики в современных условиях и определены особенности формирования товарной политики торговых предприятий.
The approaches to the definition of product policy of a company are summarized, the main problems of developing the commercial policy in modern conditions are studied and the peculiarities of formulation of product policy of trade enterprises are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4912
Розташовується у зібраннях:№ 22



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.