Поиск


Текущие фильтры:



Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 25.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Моделирование и анализ влияния основанных на методе покрытия алгоритмов планирования заданий и распределения ресурсов на производительность гетерогенных распределенных системМинухин С. В.; Мінухін С. В.; Minukhin S. V.
2012Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринкуСвітлищева С. М.
2012ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІАгібалова М. Ю.
2012ВІДМІННОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯЛизенкова П. Ю.
2012ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАУльянець Т. М.
2012ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДОХОДІВ БАНКУКниш Ю. О.
2012ПЛАН МАРКЕТИНГУ ЯК КІНЦЕВИЙ ДОКУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯЧижова О. В.
2012Напрямки вдосконалення прогнозування та планування на регіональному рівніКожанова Є. П.
2012РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОГО РОЗДІЛУ БІЗНЕС-ПЛАНУ НА ПІДПРИЄМСТВІІвер С. С.
2012Державна політика щодо вдосконалення механізму стратегічного планування розвитку суб'єктів господарюванняКруговцов С. О.