Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 170.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2017Internet Marketing as a Tool of Tourism Enterprise Strategic ManagementSushchenko O. A.; Petrova M.; Сущенко О. А.; Петрова М.; Сущенко Е. А.
2012Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2017Управління розробкою стратегії міжнародної конкурентоспроможністі підприємстваПишна А. О.; Пышная А. А.; Pyshna A. О.
2017Особливості маркетингу у КНРВеликий Ю. М.; Veliky Y. M.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2008Реклама в процесі стратегічного управління інвестуванням підприємствСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.; Sigaieva T. E.
2014РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ: ОБЛІК ТА ОПОДАТКУВАННЯТищенко В. Б.
2014УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІДудкевич К. І.