Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 27.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРИЗИМаклакова М. Г.
2013ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДОВІРЧОГО МАРКЕТИНГУПисарева О. А.
2013ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ"МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА"Черкашин Д. В.
2013ОСОБЕННОСТИ ПРОВЕДЕНИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ НА СОВРЕМЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХЧарыев М. К.
2013УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІКоверга А. В.
2013РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІКирюшина К. О.
2013НЕОБХОДИМОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ АУТСТАФФИНГА В УПРАВЛЕНИИ ПЕРСОНАЛОМДруб В. Н.
2013ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВШевцов О. В.
2013РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗЕД НА ПІДПРИЄМСТВІСергієнко М. В.
2013ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСороквашина О. О.